Time to go home!

21 maart 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

6 dagen ben ik in totaal in Raglan geweest en alle 6 de dagen zagen er als volgt uit:

Na een heerlijk ontbijtje, dat bestond uit wentelteefjes, werden de surfborden op de daken van de auto's geladen. Het strand waar we konden surfen was helaas niet op loopafstand. Na gemiddeld 3 uur gesurft te hebben ging iedereen terug naar het hostel voor een late lunch, die gevolgd werd door een uurtje relaxen in een van de hangmatten. Wat ik voor het avondeten deed verschilde tussen boodschappen doen, of zitten in de hottub. Na het avondeten eindigde ik elke avond weer in de hottub en ging daarna naar bed, of een drankje drinken met andere in het dorpje.
Al met al heb ik dus een week lang genoten. En aangezien het weer deze 2,5 maand mijn beste vriend was, was ik ook deze week weer zeer tevreden over hem.

Na 6 dagen surfen was het tijd om terug te keren naar het eiland waar ik begin januari, vlak na mijn aankomst in Nieuw Zeeland ben begonnen: Waiheke Island.
Mijn laatste dagen op dit eiland bestonden uit zon, zee, strand, zwembad en hottub... heel naar dus weer! Op het eiland heb ik ook Monica weer opgezocht. De Amerikaanse met wie ik in januari naar Waiheke Island was gegaan en waar zij was gebleven om op een wijngaard te werken. Echt leuk om haar weer te zien en uiteraard een heerlijk wijntje te drinken op de wijngaard waar ze werkt.

Vandaag is het alweer tijd om naar huis te gaan... iets waar ik elke keer toch weer heel erg naar uit kan kijken!! Vanavond om 22.00 (wo 10.00 NL tijd) vertrek ik weer via Shanghai naar Amsterdam. Met weer een overstap in Shanghai van 18,5 uur!

Ik snap heel goed dat iedereen mij graag van het vliegveld wil ophalen vrijdag ochtend voordat jullie allemaal naar jullie werk moeten, dus hier mijn vluchtgegevens:
Ik land om 05:55 op Schiphol met vluchtnummer MU771 vanuit Shanghai.

Ik heb een top reis achter de rug, maar het is altijd fijn om weer thuis te komen ♡