Thuis

1 juni 2011 - Uithoorn, Nederland

Hoi lieve mensen.

Hier is hij dan, mijn laatste blog! Gisteravond om 19.30 ben ik veilig aangekomen op schiphol, wat familie en vrienden stonden mij op te wachten. Het voelde zo goed om door de deuren te lopen en iedereen weer te kunnen knuffelen. Na met ze allen even een drankje te hebben gedronken ben ik met mama, yvo en sanne mee naar huis gegaan, waar een heerlijk bord STAMPOT op mij stond te wachten. God, wat was dat lekker zeg! Op mijn biologische klok was het al 5 uur 's ochtends toen ik eenmaal naar bed ging. Vanwege mijn jetlag, zoals mama al had gewaarschuwd, was ik om 5.30 vanmorgen al wakker! Dat was even een lekker kort dagje dus...

Vandaag een dag van even uitademen en de was doen. Zorgen dat ik helemaal klaar ben voor een feestje vanavond!

Bedankt voor alle reacties die ik steeds kreeg onder mijn blog. Het gaf me een heel blij gevoel om steeds te zien dat er weer mensen hadden gereageerd. Ook hoorde ik van de mensen thuis dat er zoveel mensen steeds vroegen om een nieuwe blog. Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen, allemaal mensen die je verhalen volgen...

Nou lieve mensen, misschien komen er nog wel wat foto's van mijn aankomst op schiphol, maar dat horen jullie dan nog wel.

Bedankt en heel veel liefs.

"Eindelijk thuis.."

1. Thea, je (nep-) tante:
    1 juni 2011
    Het was een feest je door de deuren in de aankomsthal te zien komen!! Heerlijk dat je zo vol ervaringen veilig bent teruggekomen om hier je weg te gaan vervolgen.
    Ook zonder blog blijf ik je volgen hoor, dappere, stoere, mooie Floor!!! veel liefs,
  2. ben van FRIENDS:
    6 juni 2011
    floor welkom thuis ik heb genoten van je reis verslagen wat un top ervaring ik hoop je binnenkort ff te spreken groetjes Ben van friends.
  3. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats