Super weekje

31 december 2010 - Glenn Innes, Australië

Zoals jullie mischien hebben gelezen in mijn vorige blog, heb ik mogen autorijden! Het gaat nu al weer een klein beetje beter, omdat we elke dag een stukje mogen rijden. Dat is echt super leuk. Het gaat natuurlijk niet altijd even soepel, maar dat is ook niet zo gek. Steve vroeg of ik niet stiekem toch al een keer met mijn vader had gereden, hij vond namelijk dat ik heel snel dingen op pikte, yes!

Het hard werken aan de omheining zit er gelukkig alweer op. We hebben alle draden gespannen en dat is helemaal klaar nu.. Gelukkig! Gister gingen we schuren en schilderen, dat was wel even een stuk leuker om te doen. We kregen zo een mooie boeren overall aan. Toen voelde ik me echt een boer! hahaha. Die pakjes hebben we nog een x mogen dragen, omdat we gingen paintballen! Dat had ik nog nooit gedaan, dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Het was echt super leuk om te doen en het ging nog best goed ook! Ik heb alleen wel een lekkere plek op mijn arm nu, wat natuurlijk niet heel fijn is,, maarja, dat krijg je ervan!

We hadden ook laatst een bonfire, echt een super groot kampvuur! De vlammen kwamen denk ik rond de 3 meter! Echt heel mooi. Er was geen wolkje aan de lucht, dus we konden alle sterren zien. Echt niet normaal veel waren er, volgens mij heb ik nog nooit zoveel sterren bij elkaar gezienn..

Aan het begin van de eerste week rende alle schapen en geiten weg als we ook maar een beetje in de buurt komen, maar nu komen ze zelfs naar ons toe! We hebben ook een geit mogen melken, maar dat was echt vies. Niet helemal mijn ding zegmaar, haha.

De afgelopen twee weken was bij ons de zon ook niet zo vaak te bekennen (ookal gok ik dat ie vaker hier was dan bij jullie..?) Gister was eindelijk weer een super lekkere dag. We hoefde ook niet te werken, omdat het zo warm was. In de zon was het namelijk rond de 43 graden! Echt heerlijk.

Met Oud & Nieuw gaan we met het hele drop (ongeveer 30 mensen, haha) de jaarwisseling vieren. Met allemaal spelletjes en vuurwerk enzo! Ik ben benieuwd.... Ik wens jullie allemaal een heel goede jaarwisseling en ik zal jullie volgend jaar weer een bericht sturen! ;)

veel liefs,

Floor

1. Lisa:
    Hee lieve lieve floor,
    klinkt allemaal ook echt als een super weekje als ik het zo lees! Paintballen, autorijden, echt gaaf man! De zo'n zal bij jullie daar inderdaad meer tevoorschijn zijn geweest dan hier, haha. Het is hier allemaal een beetje en papzooi met al die sneeuw, hoewel het toch nog wel erg fris is! Maar goed, we mogen blij zijn met een witte kerst + oud&nieuw! Ik ga je sowieso morgen nog proberen te smsen, of nouja, straks want het is al de 31e! Ik wens je echt een heeel gelukkig nieuwjaar, veel plezier met alle mensen uit het dorp! Vindt het jammer dat je er dit jaar niet bij bent en met ons het nieuwe jaar in kunt luiden, maar sowieso volgend jaar weer! Ik ga nu maar lekker slapen want het is al één uur geweest, en mag er over 5 uurtjes alweer uit, haha woeps (A) Hopelijk spreken we elkaar snel weer even en sowieso kijk ik weer uit naar je volgende blog.
    Dikke nieuwjaarszoen voor jou! xx
  2. Danielle:
    31 december 2010
    Wauw! Dat klinkt allemaal echt super! En auto rijden en paintballen, ik wist wel dat je een natuurtalent was! hehe.. een oud en nieuw met een super groot dorpje vieren klinkt wel echt super gezellig. Is weer eens iets anders dan amsterdam ofzo.. haha.. Het weer is hier kut! maar dat wist je vast al wel. ;)
    Ik wens je vanuit hier alvast een heel erg gelukkig nieuwjaar! En dat je nog maar mag genieten van het mooie australie!
    Tot over een paar maanden zusje!

Xxxx kusjes
  3. Denise:
    Haaaaii Floor!!

Wat super leuk allemaal die dingen!! Wel jammer dat je dan nog zo hard moet werken maarja dat hoort er bij!! Heel veel plezier met oud en nieuw vieren!! Ik wens je alvast een gelukkig nieuwjaar!!

Kusjes Denise
  4. Papa:
    31 december 2010
    Nou lieverd dat klinkt allemaal super zeg, van het ene leuke naar het andere leuke. Fijn dat jullie samen zo genieten, maar dat was natuurlijk ook de bedoeling van deze reis. Echt iets om jaloers op te zijn, gelukkig houden jullie ons lekker veel op de hoogte waardoor we heerlijk kunnen meegenieten.
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2011 voor jou en Josse, we sms-en straks..............
    Dikke knuffel xxxxxxxxxx

Ps: Ik heb je rijexamen al aangevraagd
    voor als je terug bent.... ;-) haha
  5. Zus:
    31 december 2010
    Zus! I like your pictures. Bij dat pakje moet ik denken aan die keer dat we in die mijn gingen :p hadden we ook zulke lekkere kleding aan. haha maar het was fijn je gister even gesproken te hebben! I love you en we spreken snel! xxxxxx

p.s. ik zet wel wat parijs foto's op picasa! Dus dat komt nog
  6. Mirjam Heijke:
    Lieve Floor,

Wat heerlijk om al jullie verhalen te lezen, jullie hebben het zo te lezen ontzettend naar jullie zin. Ik had ook niet anders verwacht. Het moet een bijzondere ervaring zijn om oud/nieuw te vieren, daar in het verre Down Under. Iets wat je de rest van je leven niet meer zult vergeten. Geniet nog lekker daar, en ik verheug me al op je volgende bericht.

Heel veel liefs, en happy New Year.
    Dikke kus van Mirjam
  7. Adri J. en Erna:
    31 december 2010
    Wat een leven, is het nog wel vol te houden of zullen we ruilen?
    Als ik jullie was zou ik straks niet naar het Noorden reizen Jeetje mina wat een overstromingen daar.
    En jullie in de 43 graden. pfffffff wat vreselijk.
    maar genieten doen jullie, dat is een ding wat zeker is.
    liefs van je oom en tante.
  8. Saskia:
    2 januari 2011
    Hey Floor,
    Happy new year! want dat is het nu natuurlijk al!
    Leuk joh om al je belevenissen te lezen en te lezen hoe jullie genieten!
    Ben benieuwd hoe je jaarwisseling was met het hele dorp :P
    Heel veel plezier nog!
    liefs Saskia
  9. Iris:
    4 januari 2011
    Heey Floor!
    Gelukkig nieuwjaar!!
    Ik hoop dat je geld snel op is en dat je weer terug komt haha!
    Nee, ik wens je heeel veel plezier!! Geniet er maar lekker van!

Dikke kus, Iris
  10. Manolo Blahnik Replica:
    11 januari 2011
    May be most women have a common experience like me that when I wear a beautiful dress, it is very hard to find a suitable beautiful shoes to match, which is an annoying thing. But later I find Ugg Boots WholeSale shoes are the best shoes to match any elegant dress for they are elegant also.
    This summer you can choose Ugg Boots WholeSale shoes. A pair of beautiful cheap Ugg Boots WholeSale Wedges can keep you feeling effortlessly fabulous every day this summer. These can be matched with casual jeans, but these can also be dressed up with a great yellow dress. The gold wedges matched with a soft white dress is the perfect contrast to entice stares, as you look effortlessly cool in the sunlight. When you wear cheap Ugg Boots WholeSale Wedges with a sexy black dress and minimal jewelry will highlight these without hesitation.
    Don’t let the shoes to be your worry. Just believe that you will become different as long as you wear cheap Ugg Boots WholeSale shoes, where provides different designs and colors elegant shoes, these designs can be worn everyday with minimal effort and create a polished and trendy style.
  11. christian louboutin:
    14 februari 2011
    christian louboutin boots, often in late time, man ting cheap louboutin boots, mind will struggle among wandering in right and wrong christian louboutin ankle boots. Have a kind of knowledge is called philosophy womens louboutin pumps, with the help of it, we can clear christian louboutin high heels open which a door. http://www.clshoessales.com/
  12. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats