Australian Open

16 januari 2011 - Melbourne, Australië

Het is gelukt!! Vanochend kochten we een van de laatste kaartjes voor kaartjes voor morgen ochtend in de Rod laver arena.. Daar zien we o.a. Maria Sharapova (RUS), Caroline Wozniacki (DEN) en... ROGER FEDERER(SUI)!! Ik heb er echt super veel zin in en bij Josse kan natuurlijk ook de lach niet meer van der gezicht af! De afgelopen 3 dagen zijn we op het terrein wezen kijken. De eerste twee dagen waren namelijk gratis en vandaag moesten we $10 (ongeveer 8 euro) betalen als steun aan Queensland. Ik weet niet wie dat allemaal heeft meegekregen, maar Queensland staat helemaal onder water en het enigste hier dat je op het nieuws kunt zien zijn de beelden van overstromingen en evacuaties.. Voorlopig trekken wij dus nog niet naar het noorden! De afgelopen dagen hebben we ook een aantal Nederlanders zien spelen:D Toen we een rondje langs het terrein liepen liepen we zo tegen Thiemo de Bakker aan! Ik met mijn vele verstand van tennis had het natuurlijk niet door. Maar toen Josse geen woord meer kon uitbrengen vroeg ik maar wie het was! Wij achter hem aan, dus even een foto gemaakt natuurlijk! Als eerste zagen we Michaella Krajicek spelen, maar die lag er bij de eerste kwalificatie wedstrijd al uit.. De dag daarna hebben we ook Thomas Schoorel gezien en die haalde het wel tot de tweede kwalificatie wedstrijd, dus die hebben we vandaag weer gezien. Net als Arantxa Rus. Alleen werd Schoorel toen uitgeschakeld en zit Rus er nogsteeds in! Verder zijn we nog twee bekende tegengekomen die gewoon voor ons neus aan het trainen waren, Jo-wilfried Tsonga en nog eentje, maar daar ben ik natuurlijk de naam van vergeten.... En we kwamen Robin Haase tegen op het terrein!

Verder hebben we nog niet echt iets van Melbourne gezien. De eerste paar dagen heeft het hier namelijk gewoon geregend.. Dat betekend: Veel te benauwd op straat, dus dan maar lekker binnen zitten aan onze nieuwe verslaving: Monopoly!! Toen we aankwamen in het hostel vertelde de man van de receptie ons heel leuk dat we een -wee persoons kamer hadden geboekt.. Wij in shock, want dat kon niet waar zijn, zo een kamer kost $80-85 per nacht! Bleek dat er geen plek meer was op een 4 persoons kamer, dus zijn wij over geplaatst.. Heel vervelend, nu zitten we met ze tweeen op een 2 persoons kamer voor maar $26 per nacht :D Klinkt best goed toch? En ook nog op 15 min loop afstand van het Australian Open terrein!

Onze dagen bestaan dus een beetje uit Tennis, Monopoly, Eten en Slapen.. Wat wil je nog meer...? Ik ben ook echt heel blij dat het gewoon weer mooi weer is hier. Hopen dat het nog maar een tijdje zo blijft.. Een paar nieuwe foto's van de Australian Open op de website:

Dikke knuffel voor iedereen!

1. Adri J. en Erna:
    16 januari 2011
    jippie, jullie waren te zien bij Studio Sport, toen jullie op de foto gingen met Robin Haase.
    Wat enig, zo ver weg en dan gewoon in Nederland op de televisie.
    Jullie genieten, maar wij daardoor ook.
    liefs van ons
  2. Carina:
    16 januari 2011
    Hoi Floor, wat gaaf naar de Australian Open. Ik ben echt heel jaloers. Heel veel plezier.
  3. Lia Sloothaak:
    Hoi Floor,
    Zitten wij op zondagavond te eten met natuurlijk Studio Sport op horen wij ineens een gil van Marielle.......Floor op TV.............
    Peter natuurlijk gelijk in de aanslag om alles op te nemen, gelukt en alle opnames gaan inmiddels de fam. door. Wat gaaf zeg en natuurlijk vet jaloers als tennisliefhebbers om dit mee te maken.
    Wim, Marja en Lisanne Stolwijk gaan 20 en 21 jan.de middag/avond wedstrijden bezoeken, dus als je die nog wilt ontmoeten dan moet je op het park zijn. Jullie genieten wel he? Echt leuk om jullie verhalen te lezen, veel plezier en kus van de Slootjes.
  4. Ingrid:
    17 januari 2011
    Ha die Floor en Josse! Wat onzettend leuk die levende beelden van jullie!!!!Die grijnsen van oor tot oor en die stralende ogen bevestigen alleen nog maar meer dat jullie het ongelooflijk naar jullie zin hebben. Heerlijk om te zien hoor! Geniet nog maar lekker door. Heel veel liefs van Gé, Ingrid en Lars
  5. Nicolette:
    Ha Floor en Josse
    Heb jullie gemist op de tv! ga uitzending gemist proberen!
    wat zijn jullie toch lekker aan het genieten.En ja wij zien ook veel van de overstromingen dus blijf nog maar even in het zuiden.
    Liefs en goeten ook van Lydia!
  6. ben van FRIENDS:
    17 januari 2011
    top he floor en josse egt genieten wat jullie doen , blijven genieten dan geniet ik met jullie mee .
    hebben jullie al trek in un lekker hollands frietje?
  7. Lisa:
    Moppie,
    Wat ben ik jaloers zeg dat jullie gewoon naar Australian Open zijn geweest, EN ROGER FEDERER HEBBEN GEZIEN ! Haha..echt super vet! Sanne had even een mailtje rondgestuurd met daarin jullie tv debuut op studio sport! Ik kijk dat natuurlijk nooit dus had het anders gewoon gemist! Maar echt leuk om alle foto's enzo met alle tennissers te zien! Geweldig! Geniet er weer van, van alles daar in Melbourne en we spreken elkaar gauw!
    Dikke kus voor jou.
  8. Sara:
    18 januari 2011
    Zo te horen hebben jullie even het geluk aan je kont hangen!! Veel plezier! xx
  9. Thea, je (nep-) tante:
    20 januari 2011
    Hé lieve schat, Nog even lekker tennis blijven kijken, in het noorden zijn ze nu de modder aan het opruimen, dus nog even wachten :) .Wat te gek zeg al die celebs in het wild te zien!!
    Ik vertrek zaterdagochtend vroeg richting Mexico en verder, dus even geen berichten van mijn kant.
    Dag lieve, dappere nicht. Ik hou van jou.
    knuffel Thea
  10. nba shoes:
    15 februari 2011
    This is my usual carefree life cheap nba jerseys, never to put pressure on myself, are too lazy, so irrational, losing the fight. http://www.nbashoessales.com
  11. replicachristianlouboutinpumps:
    9 juni 2011
    concerning the grownup men and ladies who for http://www.replicachristianlouboutinpumps.com christian louboutin glitter heels
    christian louboutin pumps christian louboutin pumps sale christian louboutin pumps knockoffs Christian Louboutin shoes outlet http://www.replicachristianlouboutinpumps.com
  12. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats