Op de farm!

24 december 2010 - Glenn Innes, Australië

Hoi allemaal,

Ik heb internet kunnen vinden! Joehoe. Ik zit hier echt in een gat.. We zitten een half uur rijden van de bewoonde wereld! Het leven hier is echt heel anders dan dat ik gewent ben natuurlijk! Werken op het land is echt heel veel zwaarder dan ik had gedacht. We moeten om de dag een dag werken, dus dat is nog wel te dien. Maar we moeten uitstervende 'gras trees' uit de grond halen en dat is niet makkelijk! Ze zitten omringt door stenen en aarde enzo. We zijn bijna een uur bezig om een plantje van ongeveer 50 cm uit de grond te krijgen.. Heel zwaar allemaal. En ik word hier helemaal agressief van al de vliegen, ze gaan gewoon in je gezicht zitten! En dan niet 1 of 2x, maar heeel vaak! Die wc is ook echt vreselijk hier. we moeten in een potje plassen en dat buiten in het gras weggooien en poepen in een bak en daar aarde overheen gooien,, nou dat is echt niet mijn ding!

We verblijven bij een stel van rond de 50. Ze zijn echt heel aardig en zorgen goed voor ons. Behalve dan dat we veel geit te eten krijgen met het avondeten en dat is echt niet lekker! maarja gelukkig ben ik een makkelijke eter.. haha! We hebben laatst met ze vieren de kerstboom opgezet! Dat was wel heel gezellig.

Dat was het even kort, want we hebben niet zoveel tijd, omdat ik weer lekker bomen uit de grond mag graven.. yeah..

liefs Floor

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Danielle:
    Hee floortje (en Josse),

Hahah.. Dat klinkt alsof het helemaal jou ding is inderdaad;) maar aan de andere kant is t wel vet om een x mee te maken toch! is een heel ander soort kerst dan je bent gewend, maar misschien ook wel is vet!:D Je bent nog jong..haha.. Klinkt dat stoer he..;) of juist niet..
    Ik ben de sneeuw hier wel echt zat, kan je niet wat zon naar mij toe sturen?
    Ik krabbel je straks of vanavond wel weer!:)

Xxxx
  2. Ingrid:
    24 december 2010
    Ha die Floor en Josse, wat heeeerlijk om jullie avonturen te lezen!
    Van beachgirls tot boomgravers!!Jullie zijn lekker bezig daar downunder! Ik wens jullie vanuit de witte wereld in Holland een heel fijne kerst toe en heel veel mooie nieuwe ontmoetingen en belevenissen. Veel liefs X Ingrid
  3. Thea, je (nep-) tante:
    24 december 2010
    Lieve 2, back tot basic!! lux hè meiden een wcpot die je 'gewoon' door kan trekken!! Wat zullen jullie het waarderen als je er weer een tegen komt. Hebben jullie wel stroom of moet er gefietst worden om beurten op die op te wekken? Haha. Geniet van de dingen, ook al zijn ze anders. Vanuit een ijskoud (vind ik tenminste) down under, want daar zit ik van jullie uit gezien, van een gezellige kerst. Het eelt op jullie handen verdwijnt vanzelf weer en het zal best voldoening geven als je achterom kijkt en je ziet dat er weer een paar ontworteld zijn. Dag lieve 2, een dikke knuffel van mij!!
  4. Maria:
    Mijn lieve Floor,
    Ik wens je vanuit de witte kerst hier een paar mooie kerstdagen. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt.
    Ik denk aan je lieverd,
    Kus van mama
  5. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats