Op naar het platteland.

18 december 2010 - Sydney, Australië

Lieve allemaal,

Goed nieuws, Josse en ik hebben een plek gevonden waar we kunne verblijven de komende twee weken. (20 december t/m 3 januari) Het is op een boerderij 9 uur van Sydney vandaan. Daar gaan Josse en ik werken in ruil voor een slaapplek en eten. We verblijven daar bij een man en een vrouw, alleen is de man de eerste paar dagen niet thuis, dus dan zijn we alleen met haar. Josse en ik kunnen daar o.a. werken in de tuin, de dieren voeren en zulk soort klusjes. Ze hebben daar schapen, geiten, hanen, varkens enzo. Dus ik ben benieuwd! Oud & Nieuw vieren we dus niet (zoals gehoopt) in Sydney. Gewoon omdat dat veel te duur was om in Sydney te blijven de komende twee weken. Dan moesten we rond de 35 euro per nacht betalen en daarbij nog gewoon eten enzo. En wij als 'arme' backpackers kunnen ons dat gewoon niet veroorloven!

Het enige is dat ik daar geen internet/telefoon bereik heb. Als ik ergens in het dorp vlakbij een internetcafe of iets kan vinden zal ik wat van me laten horen, maar dat is dus niet zeker! Dus als ik jullie niet meer spreek: Fijne (witte) kerstdagen en een Gelukkig/gezond nieuwjaar!!

Josse en ik gaan zo naar een park, waar we gaan picknicken.  Daar komen allemaal bekende (australische) artiesten optreden en word er met iedereen kerstliedjes gezongen, dus dan zal ik leuk in de stemming komen! Het schijnt heel leuk te zijn volgens Joanne, dus we zullen zien!

Tot snel,

Liefs Floor

1. Mirjam Heijke:
    Lieve Floor,

Wat geweldig zal het zijn om met zoveel onbekende mensen Jingle Bell's te gaan zingen, in je korte broek, in een groot park. Dat moet je toch eens in je leven meegemaakt hebben. En ach afstanden zijn het niet in Australie, gewoon ff 9 uur in de bus zitten, op weg naar je volgende slaap/werkplek. Hier ligt echt een pak sneeuw, en is het een prachtige witte wereld. Ik wens je alvast fijne kerstdagen tussen de schapen en de geiten, en een Happy New Year. We zullen je verhalen voorlopig helaas even moeten missen.

Lieve groetjes van Mirjam.
  2. Zus:
    18 december 2010
    Nu kan je geen all you need is love kerstspecial kijken! hahahaha Zal ik het opnemen voor als je terug bent? :p
    xx
  3. maarten:
    18 december 2010
    Veel succes, Werkse, plezier over there babes
  4. Adri J. en Erna:
    18 december 2010
    Wij begrijpen dat je dus niet bij Joanne kan blijven tot na Oud en Nieuw, jammer! Maar ach zo zie je maar weer al je plannen kunnen per dag veranderen.
    En Oud en Nieuw op het platte land tussen de beesten is vast ook heel gezellig.
    Ga er van genieten en we merken wel wanneer we weer wat van jullie horen
  5. Henk:
    18 december 2010
    hé Floor, je geniet er wel van zoals ik opmaak uit je verhalen.
    Nu het boerenleven in (vrouw zoekt boer?) en wie weet een kalkoen van eigen erf.
    Veel geluk daar, prettige dagen en een te gek 2011 gewenst!
  6. Saskia:
    Hey Floor,
    Wat leuk om al je verhalen te lezen! En nu op het platteland.. kerst tussen de kippen en varkens! lachen joh!
    Hierbij: hele fijne feestdagen,(geweldig kerst in je korte broek, terwijl wij hier ondergesneeuwd in de kou banjeren!) en een knallend nieuw jaar!
    Liefs Saskia
  7. nba shoes:
    15 februari 2011
    This is my usual carefree life cheap nba jerseys, never to put pressure on myself, are too lazy, so irrational, losing the fight. http://www.nbashoessales.com
  8. Gucci sale:
    13 april 2011
    Finally we kissed and the passion scale went sky high and I knew I was onto a good thing
    <a href="http://www.gucci-outlet.biz/">Gucci shoes for men</a>
    <a href="http://www.gucci-outlet.biz/">Gucci sale</a>