Surffoto's! :)

4 april 2011 - Byron Bay, Australië

Daar ben ik weer!

Dit keer met de melding dat de foto's zijn geplaatst van de afgelopen paar weken! Surffoto's en natuurlijk wat foto's van mijn vrienden van het kamp! De foto's kun je weer vinden via deze link:

De afgelopen tijd heb ik het heerlijk gehad in Byron Bay. Heb gewoon vooral uitgerust, lekker op het strand gelegen, af en toe gesurft en natuurlijk het uitgaansleven hier uitgeprobeerd! Ik was wel onwijs blij toen Josse ook deze kant op kwam. Dat is toch wel een stuk gezelliger!

De komende weken hebben Josse en ik net vastgelegd. We hebben tours geboekt die we onwijs graag willen doen en de hostels zijn geboekt.. En alles is betaald. Dat was wel even een shock toen we de prijs ervan zagen.. Maarja we krijgen er iets voor terug! Ik kijk onwijs uit naar de komende weken. De tijd is zo snel gegaan, Over 5 weken verlaat ik Australie alweer! Dag nog even genieten van Thailand en dan kom ik (eindelijk) naar huis!

Jullie horen van mij.

Liefs. xx

1. Anoek Backer:
    4 april 2011
    Heerlijk! Ik vind het elke keer weer genieten om je stukjes te lezen! Jammer dat jullie niet nog wat langer blijven, dan konden we elkaar ontmoeten in Thailand! ;-)

Liefs, Anoek
  2. Thea, je (nep-) tante:
    7 april 2011
    Nog niet gaan aftellen vrouwen!!!! Of jullie moeten me écht heel erg missen :) Geniet van iedere dag, iedere nieuwe ervaring, ieder mooi mens op jullie pad. Groeien aan het leven, waar kun je dat beter dan in Australië?! Oké, dat kan hier ook, maar jullie zijn er nu toch!! Berichten komen mij ter ore van: langer blijven > Josse naar Thailand > Floor. Ik ga voor alle in en outs.
    Josse, het was erg leuk je te zien via skype, of was het via iets anders. Maakt niet uit toch? Geniet lekker verder lieve 2, de strandtenten worden weer opgebouwd aan de Hollandse kust, dus ze zijn lekker ingewerkt tegen de tijd dat jullie terugkomen.
    Een hele dikke knuffel!!
  3. Gucci sale:
    13 april 2011
    Finally we kissed and the passion scale went sky high and I knew I was onto a good thing
    <a href="http://www.gucci-outlet.biz/">Gucci shoes for men</a>
    <a href="http://www.gucci-outlet.biz/">Gucci sale</a>
  4. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats