Welkom

6 november 2010

Hallo allemaal,

Het is me geluk! Ik heb een site gevonden waar jullie mij kunnen volgen gedurende mijn reis door Australië. Ik ben het nog een beetje aan het uitvogelen allemaal, maar dat komt helemaal goed. Ik vind het iedergeval heel leuk dat je de moeite hebt genomen even een kijkje te komen nemen. Veel plezier met het lezen van mijn komende verhalen..

Liefs Floor

1. Yvo van van zijp:
    21 november 2010
    Floor. Ik vind het geweldig dat je samen met Josse dit avontuur aangaat. Het zal zo veel indruk maken, meer dan je je waarschijnlijk kan voorstellen vermoed ik. Voor mij, als ouder, is het een enorme gerustelling dat jullie elkaar hebben en daarmee allebei helemaal in jullie kracht kunnen staan. Liefs van Yvo
  2. Kayleigh:
    26 november 2010
    Lieve lieve hele lieve Floor,
    Het is bijna zover, je gaat over 4 daagjes naar het zon overgoten Australië en laat ons hier voor een halfjaar achter in het ijskoude kikkerlandje! Ik vind het super tof voor je dat je, na dik een half jaar zwoegen, er even lekker tussenuit kan. Je hebt het echt verdient! Ik heb echt respect voor je dat je zo hebt doorgezet om dit te bereiken..

Je gaat echt mega toffe ervaringen tegemoet en ik hoop dat je daar heel veel plezier uithaalt! Ik ben super trots op je, maar ga je wel ontzettend missen! Doe je voorzichtig, want ik wil je wel heel terug hoor! haha..

Heeeeeel veeeel plezier daar! Maak der wat van.

Dikke kus en heel veel liefde Kayleigh
  3. ben van FRIENDS:
    29 november 2010
    wat enorm goed van jullie om deze reis te maken het zal een ervaring worden die niemand jullie af kan nemen.
    ik wens jullie al het goeds van de wereld toe op jullie reis en laat me mee genieten van jullie ervaringen.
    heel,heel veel plezier , geniet en blijf gezond.

groet van mij Ben van FRIENDS