Nog maar een paar uurtjes...

29 november 2010 - Vinkeveen, Nederland

Lieve mensen,

Het is al bijna zover. Mijn tas is gepakt, ik heb afscheid kunnen nemen van de mensen die ik morgen niet mee zie op het vliegveld en ik heb er al helemaal zin in. Voor de mensen die het nog niet gehoord hebben:

Mijn vliegticket krijg ik morgen pas op het vliegveld, wanneer ik ook gelijk kennis maak met de groep mensen met wie ik de eerste paar dagen zal verblijven. Ik heb hierdoor geen vluchtnummer doorgekregen, maar wel kan ik jullie vertellen dat mijn vliegtuig morgen (30 november) vertrekt om 14:00. We vliegen met China Airlines. Ik moet om 11 uur aanwezig zijn en voor de mensen die mij komen uitzwaaien, ik verzamel bij de China Airlines Informatiebalie (tegenover balierij 30) in vertrekhal 3.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met de vlucht, maar ik ga er vanuit dat daar geen problemen bij komen kijken!

Veel liefs.

1. Saskia:
    Lieve Floor,
    wat spannend allemaal. Ik hoop dat je vannacht een beetje slaapt!! Vind echt super voor je dat je die reis gaat maken. Helaas kan ik je niet op schiphol komen uitzwaaien, maar die knuffel heb je zaterdag in de Herbergh al gehad :D
    Nou meis, hele goede reis, have fun en vooral genieten (en ook beetje voorzichtig doen ;-) )
    Maak veel foto's, zodat je die allemaal aan ons kan laten zien als je weer terug bent!
    Veel liefs,
    Saskia
  2. Saskia:
    Veel liefs,
    Saskia
  3. Maria:
    Lieve Floor,
    De laatste uurtjes in huis, nu wel een heel gek idee dat het morgenavond stil is hier. Alles is gepakt, staat klaar om mogen weg te gaan. Wat staat de rugzak je stoer! Lieve meid heel veel plezier, geniet van ieder moment, de mooie natuur, de leuke (en minder leuke) mensen die je tegenkomt en natuurlijk ook van JOsse. Goede vlucht, goede reis!!Je kan het, kanjer.
    Dikke knuffels van mama
  4. Deborah:
    30 november 2010
    Heeeeeeeel veel plezier, succes en geniet er van liefste buuf!!

xxx Je buuf;)
  5. nba shoes:
    15 februari 2011
    This is my usual carefree life cheap nba jerseys, never to put pressure on myself, are too lazy, so irrational, losing the fight. http://www.nbashoessales.com
  6. Gucci sale:
    13 april 2011
    Finally we kissed and the passion scale went sky high and I knew I was onto a good thing
    <a href="http://www.gucci-outlet.biz/">Gucci shoes for men</a>
    <a href="http://www.gucci-outlet.biz/">Gucci sale</a>
  7. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats