Blue Mountains :)

6 december 2010 - Sydney, Australië

Good day mates,

Pff wat is het hier warm! Maar met veel water drinken komt alles goed.

Zaterdag zijn we met een deel van de groep naar de Blue Mountains geweest. Helaas was er onwijs veel mist en hebben we dus bijna niets kunnen zien. Wel hebben we daar door de Mountains gewandeld en dat was wel heel erg mooi allemaal. We hadden echt een super coole reisleider mee, zijn naam was Robin en ik heb echt super gezellig met hem gepraat. Ik zat namelijk voor in het busje en heb dus even goed mijn engels kunnen verbeteren. We klommen met hem ook over de hekken bij de watervallen en hebben eronder mogen staan, dat was echt heel vet! Misschien wel leuk voor julie om te horen dat het bij ons niet alleen maar zon is.. We hebben namelijk ook wat regen gehad terwijl we in de Blue Mountains liepen.. Helaas! 's avonds gingen we naar een bar, waar je voor $5 (ongeveer 3,50 euro) kon eten + een drankje erbij, yeah.. Die avond zijn we nog uitgeweest met de groep. Dat was erg gezellig, allemaal leuke muziek en overal om je heen vrolijke mensen!

Gister zijn we naar het Operah House/de Harbour Bridge gelopen en zijn daar op de boot gestapt naar een heerlijk strandje toe. Daar hebben we nog even gewandeld en heel veel mooie plekken kunnen zien! Ik heb me deze dag echt super vaak ingesmeerd, maar toch is mijn rug erin geslaagd helemaal rood te kleuren, waar ik natuurlijk erg blij mee ben... 's avonds hebben we weer met z'n allen gegeten en gingen we daarna weer naar de Irish pub. Daar was een grote donkere man die allemaal bekende liedjes zong, echt heel leuk om daar bij te zijn! Dit was ook de laatste avond met de groep en we hebben dus meteen van een paar mensen afscheid moeten nemen. Josse en ik blijven nog 3 extra nachten in het hostel, net als vele van onze groep. Vanmiddag gaan we waarschijnlijk opzoek naar een nieuw hostel en misschien zelfs een baantje ergens. De plannen zijn nu zegmaar dat we komende maand in Sydney willen blijven en daar af en toe te gaan werken. En dat we na oud en nieuw waarschijnlijk naar de westkust vertrekken. Maar alles hier is onzeker, dus we zien wel waar we uitkomen!

Ik ga zo gezellig met een groepje mensen naar Bondi Beach, dat schijnt een heel mooi strand te zijn in de buurt van Sydney. Volgende keer zal ik denk ik wat foto's plaatsen, krijgen jullie misschien een betere indruk van alles.

See ya, guys!!

1. maarten:
    6 december 2010
    Haha niceeeeee.. nou hier heeft t de afgelopen dagen hier en daar gesneeuwd, waarbij nederland langzaam onder een witte deken kwam te liggen. Echter tot mijn grote spijt is de deken inmiddels gesmolten en moeten we het weer met prachtige bakstenen en bebouwing doen... zucht

Take care ova der babe!

M
  2. Papa:
    6 december 2010
    Heerlijk om te lezen dat je zo geniet! Cool hoor onder die wateval, kon je je rooie rug wat laten afkoelen haha..........

Big hug
  3. Lia:
    Hee Floortje!

wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt!
    ik had je nog een smsje gestuurd de dag dat je vertrok weet niet of je die hebt gelezen:P

klinkt leuk allemaal wat je daar doet!
    ik kan niet wachten om daar ook een keer heen te gaan!

take care! X
  4. Maria:
    6 december 2010
    Bondi Beach........surfboys spotten? Pas op he Floor, je weet wat ik je gezegd heb! ;=)
    Werken in een pretpark misschien? Dat betekent gratis op de achtbaan......!
    Geniet lieverd, het klinkt allemaal heerlijk.
    Liefs van mama
  5. Sophie:
    supervet, floor!
    wel foto's blijven maken he?
    ben hier echt heel erg jaloers.
    zit met koud weer en met huiswerk.
    maarja, over een paar jaar is het mijn beurt, haha! :D
    heeeeel veel plezier, chick.
    dikke kus, van ons allemaal.
  6. Fred Bergen:
    6 december 2010
    Hoi Floor en Josse, Bondi Beach daar ben ik ook geweest; als ik mij goed herinner was er een groot grasveld aan de stadkant van de boulevard waar een cricketwedstrijd werd gehouden; dat doen ze erg graag in Australië. Ook daar werd er druk gesurft.
    Wij genieten van je verhalen! Hartelijke groeten, Fred en Caroline
  7. Anouck:
    Heeee
    Vet Cool allemaal :D
    Kan niet wachten op de foto's :D :D
    Een hele dikke kus van Anouck
  8. pascal:
    7 december 2010
    heb je wel eens bondi rescue gezien?
    ik wel en ik beloof je dat je het vast wel mooi gaat vinden

hoop dat het leuk gaat worden!
    veel plezier en groetjes van mij(L)
  9. Yvo van van zijp:
    7 december 2010
    Lekker die surfies, bondi recues hoe we ze ook mogen noemen. Maar hoe zit het met die surf-les die meen ik op het programma stond. Is die nog doorgegaan?
    Liefs van Yvo
  10. Nicolette:
    ha Floor!
    wat gezellig, die verhalen ! fijn dat je geniet! heerlijk dat warme gedoe. Lekker op de beach enzo!
    Liefs van Nicolette
  11. Danielle:
    Lieverd!
    Woow.. ik heb alles ff ingehaald met lezen, wat een super coole verhalen. Ik ga zo ook nog ff je foto's bekijken, maar ik dacht eerst ff een reactie plaatsen. Ben je nog naar Bondi beach geweest?:O die mannen die daar standwachters zijn, zijn HOT!!:D haha.. ik zie t in andere reacties ook al staan!:P als t namelijk echt zo is, kom ik je per direct opzoeken:D

Ik mis je liefje!
    Xxx(L)
  12. Lisanne:
    Hooi^^

super vet!,, vooral dat je kan gaan en staan waar je wilt,, heerlijk dat weer ook,, niet al te bruin worden he XD wij nederlanders zijn spierwit met dit sneeuw!
    Hoop dat je nog heel veel interessante dingen met ons gaat delen,, we missen je girly!

byebyedoei(L)
  13. Sara:
    8 december 2010
    Wow! Ik ben jaloers...heerlijk klinkt dat toch allemaal! Geniet ervan lieve nicht! :)
  14. DeBeer:
    8 december 2010
    HEY skattie hoe gaatie daarzo in ver ver verwegiestan :) we missen je allemaal hier ontzettend ECHT :O.. wauw..

je moet maar weer eens snel wederkeren naar het koude kikkerlandje want ik ben echt jaloers!! me want to be there :)

anyway :) veel leuke tijden toe gewenst !!

(k) de beer(brandon haha)
  15. Renee:
    Hee Floor,
    kwam je website tegen en ben meteen maar even gaan kijken. Ik heb je niet eens gedag gezegd in NL! Lekker suf... Maar goed kan ik nu nog ff je heel veel plezier wensen! Ik ben zelf ook in het buitenland geweest vroeger (toen ik jong was,hahahaha) ik weet dus hoe leuk het is! Maar ook dat het soms echt ff kut is en je iedereen en alles mist en dat het misschien even tegenzit. Laat je dan in ieder geval niet kisten en denk eraan dat dat gevoel echt wel over gaat. Je gaat zo een leuke tijd hebben. Je zal zoveel leuke mensen ontmoeten, vriendschappen aangan en zo veel mooie momenten hebben. Probeer maar alleen te genieten van alle momenten en onthou ze.
    Wij gaan jou hier natuurlijk misen, maar via internet blijf jij wel op de hoogte van het wel en wee. Vanaf nu zullen wij je website volgen en je foto's bekijken.

Lieve floor, geniet ervan en have fun! Kus Renee
  16. Thea, je (nep-) tante:
    19 december 2010
    Thea, je tante:
    18 december 2010
    Hé lieve Floor en Josse,
    vanuit een wit Heemstede volg ik jullie ervaringen. WAT GEWELDIG dat jullie al die mooie mensen ontmoeten en nieuwe ervaringen opdoen. Ik volg jullie op mijn tennisrackets, die heb ik ondergebonden om boodschappen te gaan doen. Dan zak ik niet zo ver weg in de 12 cm!! dikke laag sneeuw in het mooie, pitoreske Heemstede. Dag lieve 2 en hele dikke knuffel van mij!!
  17. replicachristianlouboutinpumps:
    9 juni 2011
    concerning the grownup men and ladies who for http://www.replicachristianlouboutinpumps.com
    christian louboutin glitter heels christian louboutin pumps
    christian louboutin pumps sale christian louboutin pumps knockoffs
    Christian Louboutin shoes outlet http://www.replicachristianlouboutinpumps.com
  18. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats