We zijn er!

3 december 2010 - Sydney, Australië

Lieve mensen,

We zijn eindelijk aangekomen in Sidney! pff.. wat heb ik een hefige reis achter de rug. Vanacht om 12.00 vlogen we vanuit Taipei naar Sydney toe. Dat was een vlucht van ongeveer 9 uur. De eerste 7 uur vlogen voorbij door het kijken van leuke films. Van de extra beenruimte die we zouden hebben in het 2e vliegtuig heb ik niets meer gemerkt. Ik had gewoon geen ruimte om mijn benen te strekken.. De laatste twee uur waren iets minder leuk. Ik was onwijs misselijk. Ik had nadat we wat gegeten hadden in Taipei niets meer naar binnen gekregen, dus na 9 uur niets eten ging het niet helemaal goed. Aangekomen in Sydney sprongen we in een busje en was er een kleine tour door de stad. Ik ben voor de tour afgezet in het hostel, omdat het zo slecht met me ging. Ik heb dus jammer genoeg niets van de tour meegekregen.. Toen de groep terug was, kregen we wat informatie en daarna zijn we wat gaan eten op het dak! (gelukkig hield ik vanaf toen alles binnen!) Tijdens het eten kwam er een aboriginal een beetje vertellen over zijn cultuur, wat erg interessant was om te horen/zien. Na het eten voelde ik me al stukken beter en zijn we met de hele groep naar een irish pub gegaan. Dat was erg gezellig. Om 11 ben ik ben maar mijn bed in gedoken, want ik kon wel wat slaap gebruiken. (na mijn vertrek uit nederland heb ik maar 3 uur in totaal geslapen). Vannochtend hebben we heerlijk ontbeten en zijn daarna wat belangrijke dingen gaan regelen. Net heben we met ze allen in een (heel mooi) park gelunched. Heerlijk in het zonnetje! Sorry jongens.. Nu zijn we even heerlijk een middag vrij.

Ook hebben we iemand uit de groep die graag ongeveer een maand met de auto langs de westkust gaat trekken. Alles is nog onzeker met de plannen, maar het lijkt Josse en mij erg leuk om met haar een maand daar te reizen. Dus dat moeten we nog maar even aankijken!

Morgen gaan we met de hele groep naar de blue mountains. Dat lijkt me echt onwijs mooi. Dan hebben we zondag een tour op een bood door Sydney en dan zijn we maandag nog een dagje lekker vrij! Gelukkig gaat alles nu weer goed met me en voel ik me weer helemaal fit!

Sterkte allemaal met de kou daar.. Volgens mij begin ik al (na een paar uurtjes zon) te verbranden!

Liefs,

Oh ja, nog een uitspraak van de aboriginal om niet te vergeten: If you can walk, you can dance. If you can talk, you can sing! (ik vond het wel mooi gezegt).

1. Lisa:
    3 december 2010
    Wauw, wat een gave dingen gaan jullie doen zeg! Begin zo onderhand wel een beetje jaloers te worden op het warme weer daar! Haha..mijn tenen vriezen er hier zowat af!
    Have fun deze week met de crew, en zorg goed voor jezelf he (A)
    ben blij dat het nu wel weer goed met je gaat!

Dikke kus
  2. Kayleigh:
    3 december 2010
    Aaaah Floor!! Dit klinkt allemaal zo super vet! Wel balen dat je zo'n heftige vlucht hebt gehad! Gelukkig gaat het nu weer goed met je, daar ben ik blij om. Het weer is hier in Nederland echt bar slecht! Ik ben voor het eerst in die twee jaar dat ik in Mijdrecht op school zit gister voor het eerst met de bus gegaan! haha dat zegt genoeg denk ik! Super vet dat het daar zulk lekker weer is! GENIET ERVAN!!!!

Dikke kus voor m'n tijger
  3. maarten:
    3 december 2010
    Niet vergeten om met die abo-dudes op de foto te gaan!!

Groetsels!
  4. Maria:
    3 december 2010
    Heerlijk dat je weer opgeknapt bent lieverd! Lekker hoor, kangoeroe eten.....aaaahhh Fijn dat je het plannen wat los kan laten, wat komt dat komt, dan komen de mooiste dingen op je pad. (even mamataal..)
    Het is hier koud, maar prachtig, witte wereld, je kunt je het uitzicht achter voorstellen!
    Vanavond met Sanne uit eten en op de bank met een feel good movie...
    dikke knuffel
  5. Zus:
    Zus!

Jaloers Jaloers Jaloers!!! Wat klinkt het goed allemaal..
    Er zijn nu al zo veel dingen dat ik denk dat moet ik echt aan floor vertellen, maar als ik op mail is het minder grappig :p hahaha
    Vandaag Sint op het startnest! Was echt onwijs leuk :D
    Geniet heel erg! I love you

p.s. ik heb neppe uggs gekocht iiieeellll vind je echt lelijk, maar ze zijn heul warm! Het is hier te koud, maar dat kan jeje vast niet voorstellen :P
  6. Papa:
    3 december 2010
    Wat fijn dat het weer lekker met je gaat. Wat een plannen allemaal, je zult er zeker van gaan genieten.
    Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt dan krijg ik tenminste geen tijd om je te missen.... ;-)
    Veel plezier bij de Blue Mountains, we horen het wel.
    Dikke knuffel xxx
  7. Mirjam Heijke:
    3 december 2010
    Terwijl het hier koud is, en de sneeuwvlokken vanmiddag vielen, geniet jij al heerlijk van de warmte in Australie. Ik weet nog dat ik 12 jaar geleden ontzettend heb genoten van de Blue Mountains, waanzinnig mooi. Genieten ga jij ook zeker. Blijf ons maar lekker op de hoogte houden.

Lieve groetjes en een dikke kusxxxx
  8. Dennis:
    4 december 2010
    Begin maar vast met je didgeridoo-repetities! We verwachten natuurlijk wel een concert bij thuiskomst nu je de eerste aboriginal al hebt ontmoet!!
    Geniet nog maar flink, lieverd! Ik ben jaloers!!
    X Nepneef!
  9. nba shoes:
    15 februari 2011
    never to put pressure on myself, are too lazy, so irrational, losing the fight. <a href="http://www.nbashoessales.com/">http://www.nbashoessales.com/</a>
  10. Gucci sale:
    13 april 2011
    Finally we kissed and the passion scale went sky high and I knew I was onto a good thing
    <a href="http://www.gucci-outlet.biz/">Gucci shoes for men</a>
    <a href="http://www.gucci-outlet.biz/">Gucci sale</a>
  11. replicachristianlouboutinpumps:
    9 juni 2011
    concerning the grownup men and ladies who for http://www.replicachristianlouboutinpumps.com
    christian louboutin glitter heels christian louboutin pumps
    christian louboutin pumps sale christian louboutin pumps knockoffs Christian Louboutin shoes outlet http://www.replicachristianlouboutinpumps.com
  12. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats