foto's

9 december 2010 - Sydney, Australië

Daar ben ik weer.

Vannochtend zijn Josse en ik naar een nieuw hostel gegaan. Helemaal vergeten te zeggen, maar we zitten in de wijk Woolloomooloo. Klinkt wel leuk toch?! We blijven in dit hostel voor 6 nachten en kunnen daarna voor 4 nachten bij Joanne (kennis van Josse) logeren.  Afgelopen dagen hebben we gewoon een beetje rustig aan gedaan en wat dingen van de stad gezien. Ook zijn we naar Bondi Beach geweest, en even voor iedereen die het wilde weten: Er lopen daar inderdaad onwijs leuke jongens rond en de lifeguards waren niet allemaal zo lekker als dat er beweerd word. Haha, maar er zaten wel wat leuke bij hoor! Ik heb een beetje problemen met het uploaden van mijn foto's. Het duurt onwijs lang en de helft van mijn foto's pak hij niet. Ik heb een aantal foto's maar op Picasaweb gezet. Als jullie op deze klink klikken kunnen jullie als het goed is de foto's zien.

Liefs

1. Danielle:
    9 december 2010
    Beetje jammer dat op Bondi Beach de lifeguards toch minder zijn dan gehoopt;) hahah.. maar wel beter dat er wat leuke jongens bij zaten:D
    Ik ga ook ff je foto's bekijken! Ben benieuwd!
    xxx<3
  2. Adri J. en Erna:
    9 december 2010
    Wauw, wat heerlijk die foto's. kunnen we NOG MEER mee genieten.
  3. Thea, je (nep-) tante:
    18 december 2010
    Hé lieve Floor en Josse,
    vanuit een wit Heemstede volg ik jullie ervaringen. WAT GEWELDIG dat jullie al die mooie mensen ontmoeten en nieuwe ervaringen opdoen. Ik volg jullie op mijn tennisrackets, die heb ik ondergebonden om boodschappen te gaan doen. Dan zak ik niet zo ver weg in de 12 cm!! dikke laag sneeuw in het mooie, pitoreske Heemstede. Dag lieve 2 en hele dikke knuffel van mij!! :)
  4. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats