Brief 1

1 december 2010 - Taipei, Taiwan

Lieve allemaal,

Ik zit nu in een 5 sterren hotel en dat is ook zeker wel te merken, alles ziet er zo mooi uit hier! Ik voel me bijna lullig dat ik hier in mijn korte broek loop.. Een paar uur geleden zijn we aangekomen op het vliegveld van Taipei. De eerste vlucht naar Bangkok verliep helemaal zonder problemen. Nooit gedacht dat ik 10 uur achter elkaar stil kon zitten... Helaas heb ik in die 10 uur geen oog dicht kunnen doen. Na ongeveer anderhalf uur in Bangkok op het vliegveld te hebben gezeten met de groep (wat overigens een erg gezellig groep is, allemaal leuke mensen), zijn we in 3 uur doorgevlogen naar Taipei. Gelukkig heb ik toen even kunnen slapen! Bij het landen stond er erg veel wind en daar was ik natuurlijk heel erg blij mee met al dat geschommel samen met mijn wagenziekte... Ik had nooit gedacht dat je van een keertje de nacht doorhalen gewoon een jet lag kan krijgen.. Ik heb geen idee hoe het is als je een jet leg hebt, maar ik weet zeker dat ik er nu een heb! Voel me helemaal brak, maar kom niet goed in slaap en mijn maag knort, maar ik krijg geen eten meer naar binnen na die maaltijden die we in het vliegtuig hebben gehad! Ze waren heerlijk, maar misschien wel iets teveel.

Over iets minder dan 6 uur (dan is het bij mij 12 uur 's nachts) vliegen we het laatste stuk door naar Sydney, dat is een vlucht van ongeveer 9 uur. Dit maal hebben we een luxe vliegtuig met eigen tv scherm en wat meer beenruimte!! Josse heeft gelukkig wat meer geslapen en die ligt nu ook lekker in bed, dus ik hoop dat zij zich wat minder beroerd voelt! Ik ga haar zo maar even wakker maken, want we gaan gezellig uiteten met de hele groep!

Als het goed is er in het hotel waar ik straks zit in Sydney gratis internet voor backpacker, ben ik even blij.. Ik zal laten weten als ik veilig geland ben en dat ik dan eindelijk (na zo lang reizen) ben waar ik zijn wil.

Hier in Taipei was het trouwens 23 graden toen ik vanmiddag (dat was geloof ik om 1 uur). Ik loop hier dus lekker in mijn korte broek! Sterkte allemaal met de winterjassen en tot de volgende mail..

Ohja, misschien fijn voor oma om te weten: We hadden een fijne piloot en het is hier goed van eten en drinken ;) hahaha!

Liefs,

1. Leonie:
    Hey Floor en josse!

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen! Ben jaloers op dat warme weer ;)

Heeft josse trouwens ook een blog?

Xx
  2. Yvo van van zijp:
    1 december 2010
    Heerlijk om zo 'met jullie mee te vliegen'. Geniet!!
  3. Manouk:
    Floor!
    Veel te laat, maar heel veel plezier :D
    Geniet er van!
    Ik kijk uit naar alle verhalen die op deze blog zullen komen!
  4. Fanny:
    1 december 2010
    Wat leuk zo snel al een blog! En fijn dat de reis tot nu toe goed gaat en de groep leuk is. Wel jammer dat er maar 3 jongens bij zitten;) haha.
    Goede reis nog! XXX
  5. Anouck:
    1 december 2010
    Ow ik ben zo jaloers op dat warme weer bij jou XD
    Het is hier echt heel koud, mijn benen deden helemaal zeer toen ik op school kwam....
    En fijn dat je het naar je zin hebt en dat je veilig bent geland :D
    Hopelijk kom je ook veilig aan in Sidney
    Xx
  6. Adri J. en Erna:
    1 december 2010
    Oh, wat leuk om al zo snel iets te horen (lezen) had ik niet verwacht.
    Heerlijk he dat warme weer, ik kan je vertellen dat het hier heeeeeeel erg koud is vandaag.
    Ik hoop dat je vannacht iets kan slapen, heel veel succes ermee.
    liefs
  7. Sophie:
    Lieve Floor!
    Superleuk om je zo te volgen!
    heeeeeeeeel veel plezier! we keep in touch, hihi!
    DIKKE ZOEN
    (L)
  8. Anoek Backer:
    Hee lieve Floor!

Dat klinkt allemaal heerlijk! Geweldig dat je onderweg bent! Ik hoor graag meer!

Liefs, Anoek

Ps. Volgens mij ben je precies op tijd weg... het is hier koud... brrrr!
  9. pascal:
    1 december 2010
    ik hoop dat het nog gezelliger word dan dat ik nu leesdag e het al hebt (L)

pascal
  10. ben van FRIENDS:
    2 december 2010
    lekker dat het goed gaat met jullie , als ik lees van temperatuurtjes van 23 celsius ooooooh wat doe ik nog in nederland have fun en geniet.
  11. maarten:
    3 december 2010
    Hey floor,

Wat een avontuur.. die tien uur achter elkaar in dat vliegtuig zitten is idd pittig!

Alvast succes voor de volgende vlucht..

Groetsels

Ps.. stuur dat mooie weer bij Jou eens deze kant op!
  12. replicachristianlouboutinpumps:
    27 juni 2011
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-cosmetic-bag-c-8.html Tory Burch Cosmetic Bag
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet store
    http://www.toryburchs.net/ tory burch outlet online
    http://www.toryburchs.net/ tory burch flats sale
    http://www.toryburchs.net/tory-burch-card-case-c-9.html tory burch cosmetic case
    http://www.toryburchs.net tory burch reva flats